Następny rok, rokiem linuxa

Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/menu.inc).

Jakimi parametrami wyróżniają się opony na lato i na zimę? Czemu są tak istotne? Czym się różnią?

częstomiewamy niedogodnośćze zmianą opon, czy to z letnich na zimowe, czy odwrotnie. Nie wiadomo, do końca, z czego to wynika, ale w końcu klarownym jest fakt, że opony posiadają ogromnie istotny wpływ na bezpieczeństwo podczas jazdy. prawdopodobnie ta nasza beztroska bierze się z niewiedzy, z małejilości wiadomości, czym jest opona zimowa a czym opona letnia. jakie są różnice, dlaczegoważne jest to, że nadają się do konkretnej pory roku?

opony samochodowe
Author: Nikita Novozhilov
Source: http://www.flickr.com
Opona zimowa określana jest właśnie tak, z racji tak zwanych lamelków, które są odpowiedzialne za przyczepność na śniegu.

Chcesz przejrzeć inne zajmujące artykuły? Zachęcamy w takim razie na witrynę twórcy (http://prototypownia.com.pl/pl/). Tam oczekują na Ciebie sprawdzone treści.

charakteryzuje się dość małymi i wysokimi klockami – bieżnik ma grubość często większą niż 11 milimetrów. Opona jestjakby nierówna rozmaitymi większymi kanałami i mniejszymi nacięciami. umożliwiają one właściwe odfiltrowaniewilgoci. Jednocześnie, kanaliki gwarantujądużąszybkośćjazdy przez głęboką wodę. Miękka mieszanka, czyli bieżnik opony na zimę powinien uginać się pod naciskiem palców, gwarantuje bardziej godną zaufania przyczepność w minusowych temperaturach. Spis produktów znajdziesz na stronie: Opony (zobacz opony Semperit) letnie



Opona letnia, w odróżnieniu od „zimówki” nie ma lamelków. Klocki i gumy, które mają kontakt z asfaltemmają raczej dużą powierzchnię, są za to trochę niższe. Nowe opony posiadają zazwyczaj od 6 do 10 milimetrów głębokości bieżnika. wgłębień może być dużo lub mało, a jest to zależne od tego do czego mamy używać opony. Mieszanka charakteryzuje się dość dużą twardością, na pewno jest tak, gdy porównamy je z zimówkami. Artykuł dzięki uprzejmości:

opona samochodowa
Author: Jonathan Rolande
Source: http://www.flickr.com
A w jaki sposób się odnosi do tego mieszanka gumy a temperatura? Wiele osób to bagatelizuje, a tak naprawdę to bardzo istotny wyznacznik. Można stwierdzić, że powinniśmy wymieniać ogumienie aż cztery razy do roku. Tak, to może dla niektórych szokujące, ale optymalnie byłoby, gdybyśmy to zastosowali na na każdą porę roku, łącznie daje to trzy komplety. Dlaczego?

Letnia opona gwarantująca odpowiednią przyczepność w temperaturach między 10-20 stopni Celsjusza, nie działa w temperaturach wyższych niż 35 stopni. Natomiast opona mogąca zapewnić przyczepność przy temperaturze asfaltu graniczącej z 40 stopni Celsjusza, będzie się ślizgała przy temperaturze poniżej 20 stopni. co to znaczy? Im bardziej gorące letnie dni tym powinniśmy zakładać opony, niż te, na których bazujemy na przykładpodczas wiosennych miesięcy.