Następny rok, rokiem linuxa

Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/menu.inc).

Reklama outdoorowa albo internetowa – którą formę promocji wybrać?

Znalezienie dobrego sposobu reklamy własnej działalności gospodarczej nie jest dziś łatwym zadaniem. Ponadto, satysfakcjonujące efekty jednej reklamy nie muszą się powtórzyć w kontekście planowania kampanii po raz kolejny. Przede wszystkim z tej przyczyny warto się zdecydować na różnorodność i działanie równocześnie na kilku odmiennych płaszczyznach.


Dzisiaj coraz większa część działań reklamowych przenoszonych jest do internetowego świata, jednakże nie oznacza to, iż reklama outdoorowa oraz pozostałe tradycyjne metody reklamy odchodzą w zapomnienie.

Jeżeli myślisz, że ten materiał jest godny uwagi, to co powiesz, gdy przeczytasz więcej informacji z tego źródła (http://www.prefeko.com.pl/produkt/stopien-u327-mss-long-protection-stal-konstrukcyjna-3/)?. Zwyczajnie kliknij tutaj i sprawdź.

Wszystko zależy od tego, co mamy zamiar promować i kim jest grupa docelowa naszych działań. Inne bowiem działania zastosujemy w przypadku chęci dotarcia do młodzieży, a inne do majętnych przedsiębiorców - zainwestuj w billboard. O niemałej popularności reklamy internetowej przesądza fakt, iż pozwala ona dotrzeć do konkretnej grupy klientów przy stosunkowo niedużych nakładach środków.
telebim
Author: GabboT
Source: http://www.flickr.com


Tak używając e-mail marketingu jak i portali społecznościowych możemy rzeczywiście dokładnie określić wiek, wykształcenie, a nawet przedział dochodów docelowej grupy klientów. Tego typu targetowanie grupy odbiorców jest co prawda dodatkowo płatne, lecz pozwala na wypracowanie rzeczywiście satysfakcjonujących rezultatów. Jeżeli nasza grupa odbiorców jest niezwykle zróżnicowana, nakładanie dodatkowych kryteriów nie jest potrzebne - pamiętaj, aby się reklamować. Skuteczna w takiej sytuacji może być również reklama outdoorowa umiejscowiona przy ruchliwych ulicach bądź galeriach handlowych. Jak dużo kosztuje takiego typu reklama?


Niełatwo odpowiedzieć na powyższe pytanie w sposób jednoznaczny, bowiem inną cenę mają billboardy łódź, a odmienną nośniki reklam w małych miastach. Najwłaściwszym sposobem na zaznajomienie się z obowiązującymi cenami będzie bezpośredni kontakt z podmiotami reklamowymi lub firmami, które zajmują się obsługą takich właśnie formatów. Konkurencja na powyższym rynku jest rzeczywiście znacząca, zatem nie powinniśmy mieć nazbyt istotnych problemów w znalezieniu naprawdę korzystnej propozycji.