Następny rok, rokiem linuxa

Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/menu.inc).

W jaki sposób pozyskiwać nowych nabywców na swoje towary?

Mogą być takie formy artystyczne, jakie na długi czas zapadają w pamięć. Muszą czymś siebie wyróżniać. A to pomysłem, a to barwą a to na koniec swym kształtem.


Osiedle mieszkaniowe Ogrody Bielańskie
Author: UBM
Source: UBM




Owego kalibru malunki znajdują się bardzo dobrze w reklamie, gdyż najnormalniej na świecie są bardzo dostrzegalne.


Takowe olbrzymie malarstwo naścienne mogłoby zostać określane jako mural. Co poniektórzy z nas pamiętają jeszcze z dziejów PRL wielkie reklamy przedsiębiorstw Pewex czy PKO usytuowane na blokach mieszkalnych. Były to właśnie murale. Wszakże reklama towaru to nie jedyny cel, dla którego tworzone mogą być murale. W zależności od idei twórcy, mural mógłby posiadać na zamyśle specjalne doznania odbiorcy czy promocję pewnej akcji charytatywnej. Z drugiej jednak strony na jednym z budynków wielorodzinnych w mieście Heweliusza jest mural przedstawiający papieża Jana Pawła II oraz postać Lecha Wałęsy. W Ostrowie Wlkp. natomiast funkcjonuje śliczny mural (ideamo.pl/) poświęcony pamięci Insurekcji Wielkopolskiej. Warty wzmianki jest także znajdujący się w Poznaniu przestrzenny mural pt. "Opowieść śródecka z muzykiem na daszku oraz kotem w tle".


Wspomniane murale mogą być wspaniałym dowodem na kampanię zewnętrzną OOH z ang. Out of home. Fachowcy od reklamy mają wszakże również inne, bardziej dyskretne procedury dotarcia do potencjalnego klienta. Jedną z nich jest strategia BTL Below the line, zatem taka, jaka skierowana jest do prawdziwego klienta. Obie kampanie, OOH i BTL () mają na celu naturalnie pozyskiwanie nowych odbiorców na reklamowane w nich towary.


Dobrym dowodem tego kalibru kampanii jest jakakolwiek forma marketingu bezpośredniego, zatem klasycznej akwizycji albo telemarketingu. Również kampanie OOH i BTL są skuteczne oraz stosowane przez zamawiających reklamę.