Następny rok, rokiem linuxa

Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/menu.inc).

Korzyści które może zapewnić nam wyświetlanie reklamy w komunikacji miejskiej

W dobie XXI wieku klasyczne formy reklamy przemijają. Ulotki wrzucane do skrzynek na listy, anonse w periodykach przestały wystarczać. Jak dowodzą analizy, obraz ruchomy jest dziś optymalnym źródłem reklamy, który oddziałując na zmysły daje znakomity efekt. Reklama multimedialna jest to prezentacja spotów reklamowych przy pomocy obrazu cyfrowego.

Treść reklamowa nadawana jest w formie wysokiej jakości filmu na
wnętrze autobusu
Author: shrinkin'violet
Source: http://www.flickr.com
wyświetlaczach ciekłokrystalicznych. Mogą to być treści promocyjne, informatory, wiadomości jak też inne typy dane. Innowacyjność tego podejścia stanowi bliską konkurencję dla tradycyjnych nośników reklamowych, jak: plakaty, ulotki, słupy ogłoszeniowe.

Przewaga reklamy w autobusie nad innymi odmianami reklamy związana jest ze specyficzną, bo przymusową sytuacją w której znaleźli się pasażerowie. Są ograniczeni tak w przestrzeni, jak również czasowo. Trudno jest im wygenerować odpowiednią ilość koncentracji by skoncentrować się na przykład na lekturze, ale zarazem chcąc zabić czas szukają ciekawiącego medium, które przyciągnąć by mogło ich wzrok na czas podróży.

Zainteresował Cię ten artykuł? Masz ochotę zostawić jakieś komentarze na temat? Będzie to dla nas bardzo miłe przeżycie.





Postawienie na marketing przy zastosowaniu monitorów LCD zapewnia prezentację reklamy niezmiernie szerokiemu gronu adresatów (przykładowo w Krakowie każdy z autobusów w przeciągu siedmiu dni, wozi 20-30 tys. osób) . Wykorzystanie autobusów jak też tramwajów jadących po najgęściej zaludnionych ulicach dużych miejscowości, pozwala na trafienie nawet do setek tysięcy rezydentów!

Skuteczność takowej reklamy zapewnia częstotliwość a także cykliczność transmitowanych treści. Reklama w autobusie jest żywa i
Reklama zewnętrzna
Author: Jan Tik
Source: http://www.flickr.com
kolorowa co skutecznie przykuwa spojrzenie obserwatora, np. - . Dodatkowo wzrok przyciągają transmitowane aktualności lokalne, z kraju, oraz prognoza pogody, horoskop itp..

Ogromnie ważnym aspektem jest także to, iż reklama w autobusie jako jedyna dochodzi do klientów w chwili dużej chłonności umysłu, gdy nigdzie się nie spieszą a także nie mają nic innego do zrobienia niż patrzeć w monitor LCD i czytać wyświetlane na nim wiadomości. Mało tego, ewentualny klient nie ma możliwość przełączyć emitowanej reklamy co dodatkowo wzmacnia skuteczność tego typu działań promocyjnych. Dobrze skonstruowana reklama w autobusie ma duże szanse być skuteczna pod warunkiem, iż nie będzie nadmiernie natarczywa.