Następny rok, rokiem linuxa

Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/unixdays.pl/includes/menu.inc).

Reklama zewnętrzna - w jaki sposób najlepiej ją zrobić, by nie zaprzepaścić zainwestowanych środków?

Jak zabrać się za zorganizowanie kampanii reklamy zewnętrznej, tak żeby otrzymać jak najlepszy rezultat?

Reklama wielkoformatowa
Author: Jeffrey Zeldman
Source: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy wciąż rosnącej roli marketingu internetowego, nadal pozostaje ważnym elementem w prowadzonych kampaniach, ze względu na jej szeroki zasięg i masowy charakter. Ta forma gwarantuje wielokrotny i niełatwy do pominięcia dla odbiorcy kontakt z przekazem.



Rzecz jasna w teorii możemy wszystko przeprowadzić sami - zlecić wykonanie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a później rozklejać je na mieście (jedynie w miejscach do tego udostępnionych), które pewnie i tak będą natychmiast zerwane lub zakryte innym ogłoszeniem. No dobrze, żarty na bok. Stanowczo odradzamy ten zamiar. Z pewnością nie będzie wielkiego efektu, a jakieś kwoty wszakże w to włożymy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która będzie dbać o wszystkie etapy oraz posiada do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na których nasz przekaz będzie bardziej widoczny?


Na co zwracać uwagę, co powinna nam zaoferować agencja reklamowa? - skuteczna reklama (banery reklamowe producent) Kiedy decydujemy się na przekazanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który odpowiednio opracuje projekt, dobra cena druku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, pilnowanie, by plakaty były dostosowane do rozmiarów tablic. Korzystnie jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności niezbędne do utrzymania odpowiedniej ekspozycji naszych plakatów. Trzeba także korzystać z orientacji doświadczonych pracowników agencji, jeżeli chodzi o to, co i jak ma pokazywać nasza reklama. Bardzo ważną kwestią jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Trzeba przed rozpoczęciem współpracy sprawdzić, w których punktach znajdują się nośniki. Nie chcielibyście przecież wydać pieniądze na reklamę, którą niewielu odbiorców zobaczy?

Obok samej lokalizacji agencja reklamowa może nam podać informacje o otoczeniu nośnika, typie drogi, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i pojazdów w tamtym regionie. Te wszystkie czynniki mogą znacząco wpłynąć na odpowiednio liczny odbiór naszej reklamy. Trzeba też zwrócić uwagę, czy billboardy są oświetlone, co powoduje lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej - przez dużą część doby - .

Mamy nadzieję, że dzięki tym paru sugestiom prościej będzie wam wybrać właściwą agencję reklamową.